środa, 9 września 2015

Ehem, ehem...

Czuję się w obowiązku, żeby wyjaśnić pewną kwestię...
To prawda, zniknęłam bez słowa, ale tak łatwo nie dam o sobie zapomnieć. Wrócę tutaj, mam nadzieję, że jakoś pod koniec miesiąca, jak uda mi się napisać kilka kolejnych rozdziałów.
Nie będę Was kolejny raz przepraszała za nieobecność, ani niczego obiecywała, tylko informuję - do końca września z pewnością pojawi się kolejny rozdział! :)

Aktualnie uczę się do egzaminu poprawkowego, także proszę o trzymanie kciuków :)

A jeżeli któraś z Was jeszcze nie czytała zapraszam na mój drugi blog (na który również niedługo wracam!) - http://chaste-or-naughty.blogspot.com/

P.S. Mam w głowie mnóstwo szalonych pomysłów, także bądźcie pewne, że będzie się działo! :)

P.S. 2 Tęsknie za Wami! Na pocieszenie, łapcie Andrzeja :)


4 komentarze:

  1. Super,że wracasz :).
    Będę czytać :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam :),kiedy będzie ?
    Zapraszam :http://rozbrajaszmniepieszczota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tu już co prawda nie wchodzić, ale z ciekawości zajrzałam co ciekawego słychać u Andrzeja i Amandy, a okazuje się, że blog jest w dalszym ciągu zawieszony. Poczułam się trochę oszukana, bo napisałaś, że notkę dodasz na pewno we wrześniu, a mamy już październik. Trochę niefajnie, być tak niesłownym, bo jako jedna z twoich czytelniczek poczułam się olana. No nic. Poczekam jeszcze trochę na twój wielki powrót. Mam nadzieję, że będzie warto (jak chcesz komentarz usuń, w sumie z poprzednim zrobiłaś to samo, ale to nic) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń